♥niNa SyakiNa♥








~..Be My Followers..~

:: Have Fun With The Tagged ::

Share

Seindah sinar pelangi...
serinya menawan hati...
menyapa keluhan...
yang akhirnya akan mengundang rawan...


i feel better now... =)

sesuatu yang buruk berlaku terhadap saya...
perasaan yang teruk melanda hati saya...
~~~



1. orang luar sana tak kenal kamu. perjelaskan siapa kamu?
~ala... yang suka warna pink tu...
2. sikap kamu yang 'mantap'?
~bila saya mula memberi 'kuliah' saya...
3. sikap kamu yang sangat jelek?
~sangat cepat touching... tersentap... ishh... ishh
4. apa gadget yang sentiasa kamu bawa?
~handphone, kamera digital dan Mp4... =)
5. dah berapa handphone kamu pakai selama ini?
~5 nokia, 1 samsung, 1 DCL, 2 sony ericsson... ekk
6. siapa bestfriend kamu?
~kawan baik saya laa... buat masa nih ramai...hihi
7. siapa yang kamu sayang selain family?
~Mr Starfish of course... sebab dia layak untuk disayangi...
8. lagi 10 tahun kamu jadi apa?
~business woman yang berjaya... hihi
9. kata2 hikmah yang pernah kamu dengar & paling kamu suka?
~be what you wanna be...
10. dalam blog kamu, sudah ada berapa followers?
~100++... ntah laa... tak check pun... huhu
11. senaraikan follower yang paling kamu suka? kenapa?
~mmm... susah laa... nina suka semua! mereka inspirasi saya...
12.saya nak tag:-
~kalau boleh saya nak tagged semua orang yang baca nihh... hihi
~stalker2 saya
# faz_e
# 'AQILAH
# Nurasyikin
# dbalkis
# Aidi-Safuan
# sI tEDI
# ..izza..
# skY
#Alimaz-Kembara Terasing






Photobucket

♥niNa SyakiNa♥ DALAM BUNGA CANTIK ADA NINA