♥niNa SyakiNa♥








~..Be My Followers..~

:: Kesian Si Pokok Bila Si Pokok Dibaling Dengan Kasut ::

Share

Bila sekali imbas, nampak cantik jekk pokok ini,
sejuk memandang,
flora dan fauna ciptaan Tuhan...



Bila musim bertukar musim,
Si Pokok nih masih tegap berdiri,
menyalurkan bakti kepada manusia...
membekalkan manusia, Oksigen yang mencukupi untuk hidup...


:: Klik READMORE Untuk Bacaan Seterusnya... ♥ ::


Tapi, apa yang Si Pokok dapat?


bila Sang Manusia datang,
di balasnya jasa Si Pokok itu,
dengan cara ini...










::nina says::
amaran keras,
kat Malaysia jangan tiru aksi ini taw!!!



GREEN PEACE (^^)v



Photobucket

♥niNa SyakiNa♥ DALAM BUNGA CANTIK ADA NINA

2 Leave Here, Comments and Lovely Words:

Mizi a.k.a SKELERTOR said... [Reply to comment]

kat Malaysia dah terjadi pun mende ni.. ade satu pokok kat atas bukit broga semenyih.. ade satu pokok dorang baling kasut gak tande dorang dah berjaya naik atas bukit tu..

penah g once.. tp takde ah nak baling kasut kang nak trn bukit tu pki ape lak kan haha

Shino said... [Reply to comment]

rasenye la..x smpt nk wt kt malaysia ni...hari blg, esk da xde da...kt msjd pun bleh hlg, apath lg ats pkk..hehehe..