♥niNa SyakiNa♥








~..Be My Followers..~

:: Bila Kita Mempunyai Duit, Sangat Mudah Untuk Kita Menjadi Cantik ::

Share


sangat mudah kan untuk menjadi cantik sekiranya kita mempunyai wang!
dengan wang kita boleh buat apa sahaja!
yang senget kita boleh luruskan,
yang kecil kita boleh besarkan,
yang hitam kita boleh putihkan...
itu laa tanggapan orang-orang yang tidak mensyukuri anugerah ilahi...



:: Klik READMORE Untuk Bacaan Seterusnya... ♥ ::







lahirmu sudah cukup sempurna...
tetapi apakan daya...
kamu tamak dan terpengaruh dengan syurga duniawi...




sehingga kamu lupa tentang hukum halal dan haram!
apakah lamu lupa tentang asal usul kejadianmu...




sehingga kamu lupa untuk mensyukuri setiap nikmat yang kamu ada?





bertaubat laa segera...



::nina says::
umat Islam dilarang mengubah-ubah bentuk fizikal kurniaan Ilahi...


Photobucket

♥niNa SyakiNa♥ DALAM BUNGA CANTIK ADA NINA

10 Leave Here, Comments and Lovely Words:

Zaer!! said... [Reply to comment]

segala-galanya boleh dengan wang.hehehe.;p!

Gayahspears said... [Reply to comment]

setuju!!! semuanya gune det!!!

2ury said... [Reply to comment]

Yer lah.. bukan setakat kecantikan je boleh dibeli dgn wang... malah cinta dan hargadiri pun kadang2 boleh dibeli dgn wang.

Sophia Rani said... [Reply to comment]

uishhh.. jd cantek yer.... mcm2 la skrg ni

Nur said... [Reply to comment]

x yah gune duit..guna adobe photoshop sdah..hahahhaha

farahfarhana said... [Reply to comment]

musykil tul..lawa je tgk org nih huhu idung dh ckup mancung dh rasanye hehe

nina syakina said... [Reply to comment]

@Zaer!!


btull... nak pergi buang air pun nk kena pkai duit skang nihh... xde yg free yekkk...

nina syakina said... [Reply to comment]

@Gayahspears



btul tuhh gayahh ooii... huhu

azhar said... [Reply to comment]

Allah Taala cuma nilai dosa pahala kita saja bukan kecantikan atau wang ringgit kecualilh kalau kita gunakan kedua2 nikmat utk jalan kebaikn cam berhias semata2 untuk suami dan wang yg punya digunakan sebaik2nya untuk kebaikan...

cik af said... [Reply to comment]

cantik plak pmpn 2 ble da tukar sana, tukar sini...huhuhuhuhu

sy???bersyukur dgn ape yg ade...kn5...