♥niNa SyakiNa♥








~..Be My Followers..~

:: Misteri Sebuah Pulau Harta Karun Terungkai? Mari Kita Sama Sama Fikirkan ::

Share
salam Bloggers...
Misteri Sebuah Pulau Harta Karun terungkai?
aisshh... merepek sungguh!


ini bukannya pulau harta karun...
ini adalah pulau persendirian milik seorang hartawan dermawan...
ooopss... nina bukannya nak cerita tentang kekayaan hartawan ini,
tetapi timbul satu persoalan selepas lihat gambar lucah ini...




KENAPA PERLUNYA SEBUAH KERETA DI SITU?

mari kita sama-sama fikirkan...
cepat... cepat...
jangan biarkan otak anda berkarat... hehe


::nina says::
bila dah banyak duit...


Photobucket

♥niNa SyakiNa♥ DALAM BUNGA CANTIK ADA NINA

6 Leave Here, Comments and Lovely Words:

SyAmSuL AnUaR said... [Reply to comment]

Jwpn = owner rumah malas nak b'jln.(^_^) Tp mcm ne lh dia bw kete tu..

KeBiNgUnGaN

h A n Y S said... [Reply to comment]

keta tu bkh bertuka jadi mini kapal terbang kot~ahahahaha~

Hanis Azla said... [Reply to comment]

duit dia dh berlebih.. saja nak park satu kat pulau tu untuk ambil angin petang... he..he..

'AQILAH said... [Reply to comment]

pulau persendirian, ala2 serite mann :D

noreed said... [Reply to comment]

pemilik pulau tu sgtlah malasnya utk berjalan dari bot dia ke rumah. tu yg perlu kan kereta tu...

Miss Annaz said... [Reply to comment]

bila dh terlalu kaya, cara pun mesti la mcm org kaya..
kete tu guna utk pergi kat kapal persendirian dia. Bayangkan klu dia naik motor, mesti mcm org susah..