♥niNa SyakiNa♥








~..Be My Followers..~

:: Peminat Fanatik Nombor Satu Ziana Zain, Anda Berani? Sungguh Berani Beliau! ::

Share
Ingat lagi tak,
Peminat Fanatik Nombor Satu Ziana Zain?
pemuda gadis ini berjiwa kental, berani, berkeyakinan tinggi, unexpected,
dengan kata lain, memang Sungguh Berani Beliau!

selepas kemunculan beliau di kaca televisyen,
terutamanya selepas beliau menyertai audition Mentor dan Akademi Fantasia,
popularitinya meningkat naik seperti meningkat naiknya keuntungan makcik yang menjual pisang goreng di tepi jalan!

nina teringin nak jumpa dia dan nak tanya beliau,
apa rahsianya untuk menjadi yakin dan berani seperti beliau?
ada siapa-siapa boleh jawab persoalan ini?


video
jom kita layan video nyanyian beliau...



::nina says::
bersyukur atas kurniaan ilahi...

Photobucket


♥niNa SyakiNa♥ DALAM BUNGA CANTIK ADA NINA

18 Leave Here, Comments and Lovely Words:

Eliyana said... [Reply to comment]

alahai...akak tak sanggup nak abiskan video tu

NARDtheNERD said... [Reply to comment]

oh perasan gak dia ni kat mentor.

hehe.
:)

nulhazwany abdul malik said... [Reply to comment]

ei please. gelinye . haha

konfiden betul die ^^

mamalieyna said... [Reply to comment]

berani kerana benar..ihiks..ada kena mengena tak =P..hehe..

Oreo said... [Reply to comment]

Famous gila beliau ni

Mmg berani.Mmg peminat setia lah

ardinihumaira said... [Reply to comment]

memang kental jiwanya :)

Zura said... [Reply to comment]

sungguh berkeyakinan...hahha..

aming said... [Reply to comment]

haha..sgt berani..ce try sruh ye shuffle..blh dop?

nina syakina said... [Reply to comment]

@Eliyana

alaa kak.. tengok jugak... tengok jugak... hihi

nina syakina said... [Reply to comment]

@NARDtheNERD

hihi... tuhh laa psl... mesti kenal punyerr... ngeee

nina syakina said... [Reply to comment]

@nulhazwany abdul malik

tuhh laa... geli tuhh lain cite.. tapi nina kagum dgn sifat konfiden dia tuh... ^^

nina syakina said... [Reply to comment]

@mamalieyna

no mama! no! hihihi... ^^

nina syakina said... [Reply to comment]

@Oreo

haha... tuhh laa psl.. beruntung kak ziana zain.. hihi ^^

nina syakina said... [Reply to comment]

@ardinihumaira

sekental hatinya... hihi... betul tak?

nina syakina said... [Reply to comment]

@Zura

sifat itu laa yg kita mahu... ye tak? ngeee

kay yea said... [Reply to comment]

errr . . . . .weeekkkkkkkkkkkk..hahaha~

nina syakina said... [Reply to comment]

@aming

hahaha. ganas amina nihh... hihi... camne la agknya dia shuffle... ye dop? hihi

zanna said... [Reply to comment]

salam..
Mamat ni dulu kat sekolah menegah seri intan, kg pek hendsome saya satu kelas ngan dia mohd aidil namanya dari sekolah lagi dia minat ngan zaian zain apa pun good luck