♥niNa SyakiNa♥








~..Be My Followers..~

:: Cikgu Shida, Si Ratu Miming, Keluar Televisyen 11 Februari Ini! ::

Share


Salam Mesra Dari Nina Syakina
~~~~~~~



anda mesti kenal dengan Cikgu Shida ini kan?
kalau kata tak kenal, nampak sangat anda nihh
spesies yang duduk dalam hutan banat nihh... hihi
gurau... gurau... ^^


khabarnya beliau akan bersiaran di TV9!
baru-baru ini abang Ben Ashaari keluar Majalah..
Kali ini Cikgu Shida Dari Parit ini akan keluar Televisyen pula...
Vlogger Paku Dan Belacan pun ada... memang meriah!
Wahh... syabas! semakin glamourlah kalian nanti...

:: Klik READMORE Untuk Bacaan Seterusnya... ♥ ::







So, apa lagi, jangan ketinggalan menonton rancangan ini
pada 11 Februari 2011, jam 8.30 pm, di TV9!
Tolong rakamkan untuk nina yaa...
time nihh nina dah tak ada dah dekat sini...
TV pun tiada... kena concentrate study nihh...
tunggu sumbang ehsan korang upload dekat internet... hehe... ^^


::nina says::
ninaa tumpang gembira... huhu


Photobucket

♥niNa SyakiNa♥ DALAM BUNGA CANTIK ADA NINA

10 Leave Here, Comments and Lovely Words:

Alimaz-Kembara Terasing said... [Reply to comment]

glamer2...

Jiji-Fify said... [Reply to comment]

haha. buat benda 'gila' sikit, mesti glamer! hihi.. nina try la upload vid kat utube! ;)

miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply to comment]

WOOOOOOOOOOOOO, menarik :)

nina syakina said... [Reply to comment]

@Alimaz-Kembara Terasing

nk tumpang glamer... huhu...

nina syakina said... [Reply to comment]

@Jiji-Fify


alaa sis... nina tak chantekk... segan laa nak upload kat utube... hihi ^^

nina syakina said... [Reply to comment]

@miss lolly a.k.a luvfareda

tergugat tak? ngee

She's retarded said... [Reply to comment]

fuyoo! bertambah femes la mereka

nina syakina said... [Reply to comment]

@She's retarded

itu laa psl... huhu...

lunaticg said... [Reply to comment]

Waaaaa....
Tahniah kepada yang berjaya masuk TV. nanti mesti tambah popular lagi ni.
Cik blogger tuan tanah ni, bila nak masuk TV?

nina syakina said... [Reply to comment]

@lunaticg


hihi... nina hari2 msuk tv... ngee... dlm mimpi... hihihi...
tak ada laa... nina tak cantik... tak leh nk msuk tv... kikiki