♥niNa SyakiNa♥








~..Be My Followers..~

:: Filem: Hiss By Jennifer Lynch, Seronok Ke? ::

Share
Salam Mesra Dari Nina Syakina
~~~~~~~




Filem Hiss by Jennifer Lynch

Synopsis:

Mallika Sherawat adalah merupakan pelakon utama dalam cerita Hiss ini. Filem ini dikeluarkan hari ini dalam empat bahasa, iaitu dalam bahasa Hindi, Tamil, Telugu dan Malayalam.



:: Klik READMORE Untuk Bacaan Seterusnya... ♥ ::





Hissss digambarkan dengan latar belakang dari Pantai Malabar. Cerita ini bermula dengan kisah penduduk tamadun Lembah Indus, yang memahat gambar dari ular kobra dan makhluk setengah manusia setengah haiwan dan mereka sangat percaya pada mitos legenda dewi ular dan pasangannya.

Menurut mereka, seorang wanita akan tetap subur hanya jika dia menghormati dewi ular dan menyembahnya. Semua berjalan lancar sehinggalah seorang warga Amerika, mempunyai niat jahat memasuki hutan terlarang pada tahun 2008. Dia mampu menangkap ular sawa kobra-saiz besar, dan mengujinya di makmal, tanpa menyedari bahaya yang terlibat. Hal ini membuat marah ular kobra perempuan yang dimainkan oleh Mallika Sherawat, yang menetapkan untuk membalas dendam kepada seluruh tamadun manusia. Ini, adalah siri kematian yang mengerikan yang membuat semua orang bakal terkejut.






Antara adegan dalam filem Hiss...






The story of "Hisss" follows a ruthless American who, fascinated by the ancient folklore of the nagin, travels to India to find out the truth. In the jungles of India, he captures the mate of the nagin for the magical powers of its nagmani, a mythical gem embedded in its hood. The nagin transforms into a femme fatale and comes to the modern world to track down her lover. She wreaks revenge on those who stand in the way of their reunion and also on her mate’s captors. Her desperate search and subsequent quest for revenge results in a breakneck chase with a trail of bodies and narrow escapes.



::nina says::
ingatkan nak ajak family tengok weekend nihh...
tapi, bila tengok trailer jekk,
nina dah tutup2 mata...
apa kess...!!!
lupakan je laa... huhu ^^



Photobucket

♥niNa SyakiNa♥ DALAM BUNGA CANTIK ADA NINA

2 Leave Here, Comments and Lovely Words:

Noor Fatin said... [Reply to comment]

bukan cite hantu. cite pasal ular. best!! xla rasa takot sgt pn..he

Hanys Najib said... [Reply to comment]

member2 kata cite ni tak bes..
hee..
;D