♥niNa SyakiNa♥








~..Be My Followers..~

:: Oh Lelaki Idaman! Tetapi Bukan Yang Jenis Spesies Ini! Oh Tidak! ::

Share

Salam Mesra Dari Nina Syakina
~~~~~~~


ooppss... entry kali ini bukannya nak mempromosi
diri sendiri yang sedang single mingle yaa... hihi
tetapi, nak tanya pendapat kalian,
terutamanya yang bergelar kaum hawa...


apa jenis-jenis lelaki idaman anda?


nina pasti kalian ada taste yang tersendiri...
tetapi, nina nak tahu juga, taste kalian bagaimana?
suka yang tinggi ke? rendah ke? gemuk ke? kurus ke?
pastu berharta ke? tidak berharta ke?
ada misai ke? tak ada misai ke? suka macam datuk K ke... hihi
apa-apa je laa yang sewaktu dengannya... huhu ^^
just nak tahu pandangan kalian... ngee
lain orang, lain 'taste'nya kan?
kan... kan... kan...


V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V


yang pasti, nina paling tak suka lelaki spesies ini...
PLAYBOY!!!


Align Centre::nina says::
belum sampai masanya lagi...


Photobucket

♥niNa SyakiNa♥ DALAM BUNGA CANTIK ADA NINA

4 Leave Here, Comments and Lovely Words:

BlueberrY CheesE said... [Reply to comment]

lelaki idaman ira. yang boleh bimbing ira kejalan yang diredhai Allah =)

nina syakina said... [Reply to comment]

@BlueberrY CheesE

nina plak tak suka lelaki yg smoker... buat apa jadikan husband, pendek umurr....wahh... it a fact! huhu...

arep_lockermonth said... [Reply to comment]

sape yang sukakan play kak nina!huhu

diamuslima said... [Reply to comment]

org pun x suka laki smoke.. tp dpt lak bf smoke.. mula ok lagi tp bila dah nasihat byk kali dan bimbing dia.. sekarang dah dekat 5 bulan x merokok.. rasa syg kat si dia makin bertambah.. hehehe