♥niNa SyakiNa♥








~..Be My Followers..~

:: Maggi Dan Pelajar, Tak Dapat Dipisahkan Bagai Isi Dan Kuku ::

Share

Salam Mesra Dari Nina Syakina
~~~~~~~


hari sabtu yang indah... ^^
hari ini nina telah ditag oleh chapieqah!
thanks dear... huhu
tiba-tiba teringin nak buat...
almaklum laa, dah lama tak jawab soalan-soalan macam nihhh... huhu


sambil jawab tag, sambil makan maggi goreng ^^

haha... apa kess???
ssshhh... actually bukan masalah sebab tak cukup duit ke, apa ke, nina makan maggi hari nihhh,
kalau mama abah baca nihh, sila jangan salah faham okehhh...
tapi tiba-tiba hari nihh mengidam nak makan maggi goreng hasil tangan sendiri...

wakaka... lama gilaa tak memasak!
rindu sangat-sangat laa nak memasak kat dapur mama kat KK...
ktung ketang, ktung ketang... lalalala...
kalau laa boleh kembali ke masa lalu... hhhmmm...


acecehhh... terlupa...
dah... dah... jom jawab tag!


1. Apa benda yang paling penting dalam hidup anda?
keluarga... paling penting... tanpa mereka, tiada laa nina di tahap ini...


2. Benda terakhir anda beli guna duit anda sendiri?
entah... tak teringat... rasanya just nasi goreng kampung tengahari semalam...
ehh... benda ke tuhh? ooppss...


3. Dimana tempat perkahwinan anda, dan apa tema perkahwinan anda?
nak kahwin dekat masjid... boleh? masjid Ubudiah laa... cantik!


4. Adakah anda sedang bercinta?
yuppp... bercinta dengan buku... hoho ^^
haha... kidding... I AM SINGLE...
dah serik bercinta... acecehhh...
kalau boleh nak kahwin terusss... gatai... haha


5. Berapa lama anda akan mencintai pasangan anda?
selagi tak habis degree... lalala


7. Antara mak dan ayah, mana anda lebih mesra?
nowadays, dua-dua mesra...
siap boleh gosip-gosip sekarang nihhh... haha


8. Namakan orang yang betul betul anda nak jumpa dalam hidup?
my prince charming...


9. Adakah anda membasuh baju anda sendri?
of course... kat sini kalau laundry kena bayar RM2.00 kottt...


10. Dimanakah tempat yang anda betul betul nak pergi?
Adelaide, Australia... ok... tipu...
nina teringin nak tunaikan Haji di Mekkah...


11. Pilih satu, peluk atau cium?
both... xsyok laa satu je... hahaha...
Love you Nik... tettt...
pssstt... Nik adalah kawan sebelah bilik yang suka main peluk cium... haha
kami memang kurang siuman... ^^


12. Lapan lagu yang selalu anda dengar?
Wo de Peng You Zhai Na Li... haha... -ringtone SMS nina nihhh...
ooppsss... jap... jap... nak lapan? banyak tuhhh...

tapi, sekarang nihhh nina paling suka lagu ini,
Chris Medina- What Are Words...

sangat menusuk jiwa, raga, jantung, paru-paru, dan kalbu...
hehe...


13. Enam blogger yang dipertanggungjawabkan mengambil tag ini
nina rasa enam tuhhh sikit sangat laa...
nina nak TAG semua kawan-kawan nina yang tersayang...
sila ambil yaaa... ^^



::nina says::
bebal wehhh, hari-hari makan maggi...
maggi=student
tak dapat dipisahkan... ahakksss


Photobucket

♥niNa SyakiNa♥ DALAM BUNGA CANTIK ADA NINA

4 Leave Here, Comments and Lovely Words:

alinac lover said... [Reply to comment]

heheh maggi sedap aww..ngeee

bella said... [Reply to comment]

dh lame xmkn maggi..hehe..maggi goreng eh tu?tetibe teringin gak boleh?tehehe

Zura said... [Reply to comment]

maggi..beli berpack pack bwk balik asrama...

SAYED said... [Reply to comment]

hehehe..Fauzan suka..Maggi dgn student mmg x boleh dipisahkan.. ^^,