♥niNa SyakiNa♥








~..Be My Followers..~

:: Wah!!! Saman Traffik PDRM Dapat Diskaun 50%! ::

Share

Pesalah trafik dapat diskaun 50 peratus

KUALA LUMPUR - Berita gembira buat pesalah trafik yang liat untuk membayar saman. Polis Diraja Malaysia (PDRM) semalam mengumumkan akan memberikan insentif istimewa kepada golongan itu dengan diskaun sehingga 50 peratus berkuat kuasa hari ini.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan di Laman Web Rasmi PDRM, saman yang diselesaikan dalam tempoh 15 hari bermula dari tarikh ia dikeluarkan akan diberikan insentif potongan 50 peratus daripada nilai kompaun.



Sumber


::nina says::
mesti melompat-lompat kita bila dengar berita ini...
hihi... seronok laa buat abah dan mama nina,
boleh bayar saman tertunggak! hihi
50% beb!!! siapa nak bagi kan!



Photobucket

♥niNa SyakiNa♥ DALAM BUNGA CANTIK ADA NINA

9 Leave Here, Comments and Lovely Words:

♥e'in♥ said... [Reply to comment]

wah... dh turun harga ea.. so, sespe yg de saman 2, silaa laa byr ea.. =)

nina syakina said... [Reply to comment]

@♥e'in♥


haha... sementara stok masih ada... ye tak? hihi
kang lmbt2, rugi plak... ngeee

Gayahspears said... [Reply to comment]

saman oh saman.. bila aku nk g byr saman ni..hahahaha

nina syakina said... [Reply to comment]

@Gayahspears

tlg laa byr utk nina sekali... hihi

MiYOKO TACHIBANA said... [Reply to comment]

yg tak best nye, saman tu mestilah dikeluarkan selepas 30-nov-2010...huhuhu

saman sy byk sebelum 30-nov...takde diskaun gak...so, frust, kuciwa...hampa... :(

nina syakina said... [Reply to comment]

@MiYOKO TACHIBANA

alamak.... kesiannya! huhu... apa kata, t goda2 laa skit abg polis tuhh... huhu... untung2 xpyh byr lngsung.... ngee

waRDah @ QiQi said... [Reply to comment]

teringat abg sepupu wardah yg dapat saman sampai RM1K++

mujurlah ade pakcik yg keje polis.. kalo tak, mesti dia tak tau saman dia da byk tuh.. :D

arep_lockermonth said... [Reply to comment]

discount..discount..jom wat salah,,:P..

bole plak!!!lalaal !

cikpia said... [Reply to comment]

saman tertunggak dah RM750..... bley tolong bayarkan tak??

tu tak termasuk saman majlis bandaraya lagi.... he he.....