♥niNa SyakiNa♥








~..Be My Followers..~

:: Musykil, Mereka Ini Lelaki Atau Perempuan? Atau Kedua-Duanya? ::

Share
Salam Mesra Dari Nina Syakina
~~~~~~~



Penyanyi, Dima Bikbaev

ouchhh... cuba korang lihat gambar-gambar ini?
cuba korang teka, mereka ini lelaki ke perempuan ekk?



:: Klik READMORE Untuk Bacaan Seterusnya... ♥ ::





Model Lelaki, Danila Polyakov

dunia zaman sekarang nih, dunia akhir zaman...
dah macam benda-benda pelik berlaku di dunia ini...


Penyanyi Ukrain, Boris April


kalau sekali imbas, nampak ayu, sopan jekk...
bila dua kali tengok,
mak aihh...
lelaki rupanya!


Model Lelaki, Martin Cohn


Model Lelaki, Christian Brylle


Penyanyi



Penyanyi, Bill Kaulitz


Sighhh... cantik bukan?
biarlah siapa pun mereka,
tetapi mereka telah buktikan pada dunia,
mereka pun boleh berjaya dalam bidang yang diceburi...
^^

::nina says::
lelaki ke, perempuan ke,
mereka tetap manusia...


Photobucket

♥niNa SyakiNa♥ DALAM BUNGA CANTIK ADA NINA

10 Leave Here, Comments and Lovely Words:

EmanCloud said... [Reply to comment]

perghh cam susah nak beze je?

♥♥azatiesayang ♥♥ said... [Reply to comment]

salam nina..klu tgk dari 'keayuan' mereka..sebijik cam pompuan tapi omputih nie..GAY pon boleh kawen...Alhamdllh,kiter nie ada beragama Islam...

rafiqa said... [Reply to comment]

susa nak beza lah. kena buat contest teka jantina lah camni, haha!

Zura said... [Reply to comment]

aishhh...konpius d buatnye......

azzey said... [Reply to comment]

nina syakina; petanda akhir zaman....lelaki mcm pompuan ; pompuan mcm lelaki....

nina syakina said... [Reply to comment]

@EmanCloud


hoho... tau tak pe... tapi, senang je nk beza.... ngeee

nina syakina said... [Reply to comment]

@♥♥azatiesayang ♥♥


betul jgk ckp akak... nina pun setuju dgn akak... huhu... ^^

nina syakina said... [Reply to comment]

@rafiqa


agak rafiqa, nk kasi hadiah apa ekk utk contest tuhh? huhu

nina syakina said... [Reply to comment]

@Zura

hihi... jgn laa konpius2 yekk syg... ngee

nina syakina said... [Reply to comment]

@azzey

btul tuhh azzeyyy... thats rite...