♥niNa SyakiNa♥








~..Be My Followers..~

:: Segmen Cayang Dia! Di Riuh Pagi Era! www.era.fm ::

Share
Salam Mesra Dari Nina Syakina
~~~~~~~


Pernah dengar tak, segmen Cayang Dia dekat Radio Era?



Segmen ini merupakan segmen baru, khas untuk anak-anak kecil!
Ada anak 6 tahun ke bawah yang petah bercakap? Suka bercakap dan bijak?
apa kata join segmen Cayang Dia!



:: Klik READMORE Untuk Bacaan Seterusnya... ♥ ::



Terlepas segmen-segmen CAYANG DIA!?

NAK DENGAR? KLIK SINI

Segmen ini best sangat-sangat! nina pun sebenarnya jarang buka Radio pagi-pagi, tetapi disebabkan ada segmen ini, memang nina tak akan miss... huhu...


Nak suara anak anda berada di radio?
Daftarkan anak anda ke radio era dan Aznil akan hubungi si kecil anda...

Click Form Here

Anda juga boleh menghantar permintaan Cayang Dia melalui SMS.

Taip CYG< nama anak >< usia anak >< no telefon anda > hantarkan ke 32555



::nina says::
comel laa budak-budak nihh... huhu


Photobucket


♥niNa SyakiNa♥ DALAM BUNGA CANTIK ADA NINA

12 Leave Here, Comments and Lovely Words:

Nadia Mashuri said... [Reply to comment]

huhuu..
mst cumel je kn..

i am S!L4H.. said... [Reply to comment]

kan kannnn...heee
anak2 sekarang petah sampai mak bapak termangu..keh3

Zura said... [Reply to comment]

akak hari2 dgr segmen nie nina...mmg comey sgt budak2 tue bercakap ngan pak nil...petah sgt...lawak..nk gelak2 akak dgr drg berborak..mcm mak nenek pun ade...nina dgrlah..pasti nina akan ternanti2 kan segmen nie tiap2 pagi...

Alimaz-Kembara Terasing said... [Reply to comment]

heheeh malu la

nurul lalala said... [Reply to comment]

nina...ngape nurul xleh post kat shoutb0x nina..kene banned!!!wuwuwu

ShUhaDaH said... [Reply to comment]

nina xleh nk post kat shoutbox . .kna blok . .huhu ~~

nina syakina said... [Reply to comment]

@Nadia Mashuri

haah... comel sgt2... huhu ^^

nina syakina said... [Reply to comment]

@i am S!L4H..

kedengaran macam tak sabar nk ada ank je silah? jgn lupa jmput tau... huhu ^^

nina syakina said... [Reply to comment]

@Zura

hehe... mmg nina suka sangat2... siap download lagi... bdk2 tuhh mmg best... jujur.. huhu ^^

nina syakina said... [Reply to comment]

@Alimaz-Kembara Terasing

apa yg nk dimalukan?

nina syakina said... [Reply to comment]

@nurul lalala

owh... iye ke? nnti nina check yer... sbr2... huhu ^^

nina syakina said... [Reply to comment]

@ShUhaDaH

apsl rmai kena block nih> jp2 nina check k, dear...