♥niNa SyakiNa♥








~..Be My Followers..~

:: Bunga Emas Untuk Hantaran Pengantin, Trend Terbaru Sebagai Hantaran Perkahwinan ::

Share
Sekarang nih dah ada trend baru yekk kawan-kawan...
Bunga Emas dijadikan sebagai hantaran pengantin...
wahhh... cantik2!!!


harganya pun murah sahaja...
emas 999 package hanya RM1099!
satu bunga emas bersama dengan satu keping dinar
emas...





sesiapa berminat nak beli, boleh beli dengan akakHadriati Sulaini,
KLIK SINI



::nina says::
wakakaka... kalau laa Encik future husband kasi nina ini,
tak tidur malam tau, sebab dok tengok bunga ini... huhu
cantikk sangat2... ngee

Photobucket

♥niNa SyakiNa♥ DALAM BUNGA CANTIK ADA NINA

11 Leave Here, Comments and Lovely Words:

zey said... [Reply to comment]

wahh...chantek larr bunga emas!
^_^

Mujahadah said... [Reply to comment]

teringat lagu lama "Apa ertinya, bunga emas yang ku beri dulu....." ngeee

Uruchimaru @ kf said... [Reply to comment]

ehem2 cik nina ...bunge emas ni boleh di jual ke?

MysDear said... [Reply to comment]

Assalamualaikum...

canggihnya skrg ye..pakai bunga emas gtu.bleh wat simpanan sbgi harta karun d masa hadapan...ekeke..

nina syakina said... [Reply to comment]

@zey


haah... cantik kan... ngee

nina syakina said... [Reply to comment]

@Mujahadah


amboii kak... teringat kasih lama ke... hihi

nina syakina said... [Reply to comment]

@Uruchimaru @ kf

haah... mmemang untuk dijual nihh...

nina syakina said... [Reply to comment]

@MysDear haha... buat hartakarun ekk... ngee

Asma Haha said... [Reply to comment]

i like!!!

Anwar Zainuddin said... [Reply to comment]

macam mana nak beli bunga emas ni?

hayya said... [Reply to comment]

pm sy mcm mn nak dpt kan bunga e999 ni . bkn ke e999 sentiasa ikut harga pasaran